Guitar Hero och Tacos!

Liselott, Linnéa, Albin, Jessica och Eddie spenderade juldagens afton hos oss. Vi käkade tacos och spelade Guitar Hero och barnen lekte med sina julklappar. Pussel, Barbie och annat lektes med precis över allt i hela huset, förutom i källaren hehehe. För vi har grind ner i trappan…

Kvällen blev rättså sen men helt igenom trevlig! Jag kan lova att jag har ont i nacken efter att ha försökt att sträcka mig efter alla knappar på den där gitarren – ajajajaj! Fast det här blir det fler gånger att spela, hur kul som helst – tyvärr inte riktigt min musiksmak men jag känner visst igen en del låtar! Vi spelade Aerosmith varianten…

One response to “Guitar Hero och Tacos!

  • Mariah

    Låter helmysigt! Själv har jag testat att köra 4hjuling på killarnas PS2… att göra en backflip är inte lätt kan jag säja! Ska testa Guitar Hero också bara de låter mig göra det. Kan ju bli fast (har ingen gitarr utan använder kontrollen bara). Ha ett underbart nyårsfirande nu!

Kommentera

