Killebergs Tygbod Webshop

Nu är den igång, och det börjar att bli en del att titta på. I första hand har jag koncentrerat mig på att lägga upp Quilt tyger och i skrivande stund ligger det 225 artiklar uppe på det. Ska in till helgen tror jag och ta det sista, kanske ca 100 olika sorters tyger kvar att lägga upp.

journaling-sincere-vit-10-2212

Vart ska jag ta vägen sen tycker ni? Garn? Knappar? Tråd? Pärlor? Gummiband? Blixtlås? Bomullsband? Snedslå?Brodyr? Satinband? Gardintyger? Mudd? Alltså, jag har tusen och åter tusen saker att lägga upp! Var ska jag börja?!?!?!

Kommentera

