Förkylningen har oss i sitt grepp

Sitter här en stund, liten mini, yrsel o feber gör det svårt att göra vad som ska göras. Loke har nu vart febrig från och till sedan i söndags med hosta, jag likaså sedan i tisdags. Lovisa har hosta men slipper febern än så länge. Jonas har som tur är kunnat jobba hemifrån ett par dagar men idag är han hemma för vård av barn, för jag känner mig inte kapabel till att ta hand om dem fullt ut.

Just nu är Loke ute för första gången sedan i söndags, han sitter i pulkan och blir dragen utav sin pappa. 20 -30 min frisk luft i full solsken kan inte vara skadligt… Jag skulle så gärna vart med ute för de är så coola – med solglasögon på för solen är skarp o så gnistrande snö! Då hade ni fått det på kort oxå… tyvärr – får hoppas på en nästa gång. Nu ska jag lägga mig ner igen!

One response to “Förkylningen har oss i sitt grepp

Kommentera

