Hudvårdskurs med Oriflame

Idag har jag vart hemma hela dagen med Lovisa och Loke, de är inte purfriska de små liven. Dock blir det dagis imorgon för de har alltså ingen feber och orken är det inget fel på heller. De snuvar något och hostar oxå något – mest på natten. Det onda i halsen verkar till att ha gått över. Jo men det blir dagis imorgon!

Dagen har liksom bara flutit på, fick hem min order från förra veckans visning med Oriflame i Alvesta. Jag packade den och efter hudvårdskursen jag hade i Växjö åkte jag till värdinnan och lämnade allt. Det var skönt att få det gjort på samma dag och trevligt att veta att de kan kolla över sakerna till helgen (-:

Hudvårdskursen gick jättebra! Så intresserade deltagare – det gillar jag. Det är en mastig kurs på så vis att det finns massor att prata om men idag tycker jag att jag täckte allt och ändå kunde hålla ångan upp – både på mig och deltagarna. Fast att hålla ångan uppe på mig är inte så svårt, jag älskar att göra det här!

Härliga Ecollagen serien för dig som är 35+ triggar din kollagenproduktion!

Härliga Ecollagen serien för dig som är 35+ triggar din kollagenproduktion!

Har du sett Oriflame? Vi finns med lite överallt nuförtiden – på olika jämförelse tester i olika tidningar, Bubbelroom hade oss som gåva om du handlar där, prenumera på Chic så får du Oriflame produkter  osv osv. Så fram med katalogerna kära Oriflamekonsulenter – alla kommer snart att fråga efter oss!

One response to “Hudvårdskurs med Oriflame

  • Camilla Ivarsson

    Vilken fullspäckad dag och vilken tur att du kunde leverera allt idag när du ändå var här uppe. Ser fram emot nästa kurs och hoppas att ja kan då. Ska meddela mina sk att visa katalogerna så folk inte missar våra bra produkter och priser. Kramar

Kommentera

