Jag har fått färdigt något till utmaningen!

Jag har haft denna klänning färdig men det är först idag jag kom åt att fotografera den, då jag var inne i Killebergs Tygbod för att fotografera mer tyger till webbutiken.

Visst är den härlig? Det är babycore manchester, turkosa blommor på brun botten, jag har ett vackert 100 % bomullstyg med brun/vita blommor på turkos botten som är tänkt till en skjorta passande denna  klänning. Likaså funkar ju klänningen utan något under – jag tänker en sommardag som förhoppningsvis snart ska komma!

Turkosa blommor på brun babycore manchester

Turkosa blommor på brun babycore manchester

 Nu är jag snart färdig med en klänning i bomullstyg, förhoppningsvis imorgon – men så har jag ju ca 50 tyger att redigera och lägga upp i webbutiken.

Annars har vår söndag vart lugn och fin, skönt med lite tid tillsammans utan att ha några måsten.

Jag ska ta mig en titt på Beas Barnslikheter för att se alla er andra som har tagit er an utmaningen som finns där, det ska bli spännande!

Kommentera

