Sommarklänning färdig

Nu är den färdig, till utmaningen hos Bea – mars månads… använd det du har hemma. Här är den: klänningen i 100 % bomull, sommarfräsch! Tyget och knapparna kommer från Killebergs Tygbod Det fina är att allt är till riktigt bra pris: 49 kr/m på 110 cm bredd. (För fler variationer på tyget se under Extrapriser)

Lovisa gör en pose...

Lovisa gör en pose...

Jag har använt mig utav Simplicity 5540 siza A 3-8 år och den är generös i storlekarna.

Baksida med rosett

Baksida med rosett

 Nu ska jag ge mig på Anoraken jag har köpt hem tyg till sedan tidigare, ska det bli nästa veckas färdiga projekt? Fast nu ska jag ägna mig en timme eller två till att lägga upp det jag har fotat i veckan för webbutiken.

One response to “Sommarklänning färdig

  • Mathilda

    Klänningen blev jättesöt och det är modellen Lovisa också. Klänningen är så sommrig…

Kommentera

