Scrappat 10-18

Helt underbart! Idag har jag fått 2 LO gjorda! Sista jag gjorde något med scrapp, var typ… tja, jag kommer inte ens ihåg. Jag ska fota mina LO imorgon i dagsljus så ni får se dem klart o tydligt!

Bilar, bilar & bilar

Bilar, bilar & bilar

Jag har äntligen använt mig utav Big Shot som jag har här hemma sedan evigheter. Det var ju inte alls krångligt – det ska det blir mer utav. Få se om barnen vill pyssla imorgon, efter att vi har sytt Lovisas Sebastian gardiner i rosa….

One response to “Scrappat 10-18

  • Camilla Ivarsson

    Den var häftig måste jag säga och jag ser fram emot att se dina bilder här. Jag har uppdaterat ikväll och nu bli rdet sängen här. Kramar

Kommentera

