Sista bidraget till Bea’s utmaning?

Kommer detta att bli sista bidraget för min del? Troligtvis eftersom jag har en magsjuk & febrig Lovisa och en hostig Loke som är som min extra skugga idag. Symaskinerna står tysta i syvrån i källaren – men stickorna går varma. Dessa blev klara nu på fm!

Så kul det är att göra raggsockar till barn - det går så fort o blir så fint!

Så kul det är att göra raggsockar till barn - det går så fort o blir så fint!

Nu har jag massor med rester efter just sådan här raggsocksgarn, undra om jag ska göra en halsduk på ”skrådden” som kan hänga som en kul grej i Killebergs Tygbod, en del utav garnen finns kvar än…

Kommentera

