Så trött men så nöjd

En helg som bara har vart ljuvlig! Så kul det här är! Jag kommer att lägga upp min LO imorgon, orkar inte ikväll, ska faktiskt gå o sova fast klockan knappt är halv tio.

Bli dock inte förvånade för med 20 h scrapp så blev det inte så många LO, men välarbetade dock, iaf enligt mig (-;

Jag hoppas att alla som läser detta inlägg själva har haft en fin helg – skriv i min kommentar vad just du har hittat på, jag är nyfiken!

NattiNatti!

3 responses to “Så trött men så nöjd

  • Mathilda

    Jag har hjälpt KM med hans bygg project, planterat, stickat, varit ledig med familjen och njutit för mycket av solen.

  • Mathilda

    Glömde säga att jag ser fram mkot att se dina alster. Vad står förkortningen LO för?

    • jenjenwig

      LO står för Lay Out – det vet jag inte hur jag ska förklara men det känns som en term ifrån tidningsbranschen eller reklambranschen… Det låter som en fin helg, jag har inte hunnit med något stickat o jag har bara ett par armar kvar på en härligt cool jumper – längtar efter att den är färdig så jag kan få visa er alla!

Kommentera

