Jaaaaaa!

Underbara & vackra - bästa kvaliteten alltså!

Underbara & vackra - bästa kvaliteten alltså!

På fredag kommer säljare till Stoff Og Blonder till mor min – och hon har nästan sagt att hon kommer att köpa in utav dessa för att ha till försäljning!!!

Så åker vi till *piiiip* på onsdag nästa vecka och kommer att ta hem minst 10 varianter på randig velour (plysch). Det ska bli så spännande! Något pricy kommer de att bli men det är svensk kvalitet, i skrivande stund så ligger de o klipps i maskinerna någonstans i Sverige… Längtar, längtar & längtar tills jag kan få lägga upp allt på Killebergs Tygbods hemsida.

3 responses to “Jaaaaaa!

  • Lotta P

    Men vad skoj !!! har du funderat på om du är sugen på att tillverka ett blöjfodral till mig ?? Hahaha nej till Milo =) Pris ?
    Kjamisss…ska bli skoj den 16e du 😉

    • jenjenwig

      Blöjfodral var det ja, jag har en aning om hur jag ska göra, ska bara leta upp mallen till det o sen förstora det till blöjor – för dig vännen, gratis! (-;

  • Mia B

    Hej
    Vilken fin sida du har. Jag kollade lite på dina bantningsprodukter. Är där laktos i drycken ? Skulle verkligen behöva bli av med 5 kg (minst).
    Ha det så bra……..Mia

Kommentera

