Äntligen Oriflame möte!

Nu bär det ner till Hanaskog med trevligt sällskap, Camilla kommer strax. Det ska bli så kul o träffa alla igen, det var ett tag sedan sist. Förkylningar och aktiviteter sätter käppar i hjulet – men inte ikväll! Jippi!

Bästa produkten på länge - du får ett så strålande fint resultat efter 4 veckor

Bästa produkten på länge - du får ett så strålande fint resultat efter 4 veckor

Min kur för stunden – det är som en AHA syre behandling, fast istället för att göras på en halvtimme så gör du det under 4 veckor. För mig har det hjälpt med att mina stora porer som har minskat, fuktbalansen i min hud är betydligt bättre och framförallt, min fula pigmentfläck under mitt ena öga har försvunnit (dock kommer det tillbaka vid solexponering men det är ju bara att ta ett starkare solskydd precis där). Nu har jag 1½ v kvar på kuren och det kommer att bli bästa grunden för ett sommarsolbränt ansikte!!!

Pris i katalog 7… 199 kr ord pris 410 kr!!!

Kommentera

