Så är det snart helg…

Ja, tiden går fort alltså! Loke har vart på dagis idag – han började morgonen med att springa runt, runt o så lite runt till, det var nog dags att dra till dagis då – eller hur?!? Så var det förskolans dag idag oxå så det var ju lite extra go’. Vore ju synd att missa.

Cykeltävling och annat kul, vi möte fröken Lena som var ute på gården och förberedde inför tävlingar och andra aktivititer. Själv skruvade jag upp volymen och städade av huset. Fick även mitt sommar schema på Posten så då blev det en del fylleri övningar med schema till dagis osv. Jag ser verkligen fram emot att köra brevbäring!

Vi for en sväng till Liatorps idrottsplats, moffa hjälpte till med lastbilen att lyfta takstolar på plats, det var ju fascinerande att se stora lastbilen med kran jobba. Jag fick klappa en flatte nanananana!

Imorgon blir det tjejfest hos lillsyrran Jessica mohahha

Lördag blir det Alvesta yran tillsammans med Lotta med familj och Camilla med familj – söndag ska jag vila, vila och vila lite till.

Här är familjen i mekar tagen efter ett IKEA besök...

Här är familjen i mekar tagen efter ett IKEA besök...

One response to “Så är det snart helg…

Kommentera

