Mycket imorgon

Vilken härlig dag det har vart idag, börjar med störtregn för att sluta med varmt väder och sol! Så skönt med en sådan variant på dagen, bättre än tvärtom!

Imorgon blir det Posten under dagen – ut i skogarna o fara. Kul! Sen är det visning i Alvesta med Oriflame. Egentligen ska vi vara på Audionommottagningen med Lovisa kl 16.20 i Växjö, men Jonas ska flytta det till ett datum som passar bättre för oss.

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorgon – jag kommer att somna gott men kanske inte lika gott som jag hittade den här flickan en kväll i förra veckan:

Det var varmt här under, det vill jag lova!

Det var varmt här under, det vill jag lova!

Kommentera

