3 nya kjolar till mig

Här har jag äntligen tagit hem tyg till tre stycken kjolar i A-modell till mig. Jag har sytt en som hänger som demo i Killebergs Tygbod, den ska jag ta kort på i veckan som kommer.

Dessa ska bli bara mina kjolar, som jag har tittat efter dessa tygerna!

Dessa ska bli bara mina kjolar, som jag har tittat efter dessa tygerna!

Sett nerifrån är det gröna tyget – Casey Scroll artnr 10-523 och det ljusare gröna – Zazu artnr 10-198
Tyvärr är det härliga gula slut…

Kommentera

