Suck!

Åhh det blir inget sytt för jag drar mig att gå ner till syhörnan och källaren, det är stökigt och mörkt där nere nu när solen är framme. Jag har försökt att motivera Jonas till att hjälpa mig att röja ut rummet o sätta om lampor osv, men det har inte vart någon respons från honom alls. Kolla in katastrofen

Kaos - total kaos

Kaos - total kaos

Finn ett fel i bilden…

Lotus på vadden... hairy

Lotus på vadden... hairy & scary!

Jo, jag får gå ner o ta tag i det, men inte ikväll, en annan dag…

3 responses to “Suck!

  • jessica

    Ja fasen, klart han måste röja upp efter sig när han har sytt…

    • jenjenwig

      mmmm – eller iaf efter sig när han har mekat med pelletskaminen och allt som vi ska köra till tippen, det är liksom i ” mitt” syrum och Oriflame rum som det är samlat i – inte kul alls men snart kanske…

  • Lotta P

    sådär ser det just nu ut nere i min scraphörna med suck !!

Kommentera

