Så har dagen inte riktigt börjat än

Jag ska snart åka in till Älmhult och Postkontoret för att ta del av dagens arbete, igår mullrade åskan runt oss men den kom inte ända fram för att lätta på den tryckande värmen. Det är nog en likadan dag idag, så jag har laddat ”drickabacken” med isbitar ända upp till kanten o kallt vatten.

Jag skulle inte köra till Alvesta igår med Posten utan på fredag, tur att det var på det hållet i alla fall för annars hade det blivit riktigt galet ha ha. Tack och lov för schema inne på jobbet.

Jag vet inte om vi ska ta en sväng till IKEA ikväll eller om vi ska hitta på något annat – nu måste jag borsta tanden – barnen vill ju ha sina pussar ordentligt innan jag kör och det brukar att dra ut på tiden, mysigt med pussar på morgonen!

Kommentera

