Den helgen sitter i än

Ack så bra det blev ändå! Fira lillasyster Jessica på fredagen, hon fyllde endast 22 eftersom jag då bara är 25 – ju! Lördagen var det fix o trix o så plötsligt ringer just Jessica och undrar om jag vill med till Helsingborgs festivalen.

Ojoj, liten kort fundering men sen så! Självklart, jag har ju spanat in att Moneybrother spelade på lördagen på Stora Scenen. I bilen ner kommer jag på att Jonas jobbarkompis är mitt i flytten, i Helsingborg, vi kollade av med honom och visst! Det var inga problem att låna hans ”gamla” lägenhet – vår hjälte – du vet vem vi pratar om!

Tur fram och tillbaka till Danmark, spana in festivalen och en och annan öl blev det (whiskey oxå tror jag bestämt) innan jag fick se Moneybrother.

Moneybrother

Bilderna är tagna med min mobil så kvaliteten är ju inte bästa alltså.

Fast oj vad jag får sota för en party helg – jag är fortfarande trött och så kör jag tidig vecka med Posten. Ha ha, jag är nog ändå äldre än de där 25 år som jag påstod tidigare…

2 responses to “Den helgen sitter i än

Kommentera

