Nytt är fräscht

Här är det nytt i köket – så skönt o så fint det blev, betydligt ljusare. Eller vad tycker ni?

köksgardiner

Jonas tvättade alla fönster i hela huset medan jag sydde dessa, nu har jag ”bara” Lokes och vårt sovrums gardiner kvar att sy, det blir i veckan tror jag bestämt för jag är förkyld och lite hängig. Gäller att vila ordentligt idag för imorgon är reklamdags på Posten… (-:

2 responses to “Nytt är fräscht

  • Mariah

    Fler som fixat gardiner! Men, jag behövde bara justera längden på mina som redan var klara då jag köpte dom. SKA sy de andra om vädret fortsätter såhär…

  • Camilla Ivarsson

    Vilka härliga gardiner och det blev så snyggt. Du är så duktigt som hinner med att sy så många på en gång! Kramar

Kommentera

