Oj, jag blir trött i ryggen

Fast vem blir inte det efter att ha lyft hundratals och åter hundratals meter tyg – vet ni hur tungt det blir med några packar ovanpå varandra?!?

Jo, jag har vart inne i Killebergs Tygbod ikväll, efter stängning och förberett inför julen, bland annat. Jag ska snart ta fram kameran och ge er massor med härliga jultyger till lapptäcke och quiltning!

Passa på att ta del utav augusti erbjudandet som ligger uppe på internet butiken JUST NU!

2 responses to “Oj, jag blir trött i ryggen

  • Camilla Ivarsson

    Jag kan tänka mig att det blir riktigt tyngt och jag är inte avis på dig som jobbat så. Ja det är klart att det vore kul att se alla nyheter som kommer 😉

  • sigridochalfons

    Det borde vara kriminellt att nämna julen i augusti. Fyyy!
    Den ska firas i Diö i år väl? Vi blir nog i Slättö, ska vi köra på en lilljulafton dagen innan hos er eller oss? 🙂 (undra om inte jag är snäppet värre nu, som planerar julen..)
    Kramar

Kommentera

