Jag bara skrev av farten

Tiden har gått så fort! När jag anmälde mig till Kick offen så låg den så långt framför mig, men nu är den ju här, nästa söndag!!!

Att försöka förklara hur kul det är på Oriflames kick offer är svårt att få till – kul är det i vanliga fall och i år ser jag verkligen fram emot det eftersom vi ska ha vårt ansikte för Oriflame 2009 på plats i Lund.

Carin da Silva!

Höstens planeringar börjar att ta form, kalendern börjar att fyllas så smått med aktiviteter och det är alltid lika kul att se hur det blir en slags ( iallafall hoppas jag det varje gång) struktur i det hela.

Svenska VD Marie Abild på Oriflames koncernkontor i Stockholm

Svenska VD Marie Abild på Oriflames koncernkontor i Stockholm

Jag startar upp ett team på tjejer som jag tror på under hösten, det kommer att vara en ”levande” grupp där nya intresserade kommer att få plats oxå. Det är lite nytt sätt att jobba för mig men jag ser fram emot det – allt nytt är alltid spännande. Detta har Oriflame kört mycket på våra andra marknader i hela världen och det har gett så bra resultat, det ska det göra för mig med känner jag.

Kommentera

