Scrappat Lokes inbjudan

Loke har fyllt 3 år den 27 november och till detta kalas fick jag scrappat söta inbjudan med robotar på. Det var många utav de kalasinbjudna som tyckte att det var fint – kul att de uppskattade de timmar det tog att pyssla ihop alla kort! Så här var de:

Och så insidan:

2 responses to “Scrappat Lokes inbjudan

  • Camilla Wennerholm

    Ååh Jenny, vad duktig du är på att scrappa!!! Jag har aldrig provat på det även om jag tycker det är väldigt fint, kanske borde testa 😉 Nu har jag oxå startat en blogg, gå gärna in och kika! Kram=))

    • jenjenwig

      Jag har kollat in din blogg lite snabbt, lämnade kommentar till din spindel, det var en väldigt gullig berättelse! Kram

Kommentera

