Julklapp som redan används

Jag fick så fina böcker i julklapp, en till sticka, en till patchwork och så en till att tova. Så nu vet ni vad jag ska pyssla extra mycket med i vår (-;

Jag har redan börjat använda ett mönster från denna bok:

Så blir det kalas i eftermiddag – Faster Sigrid fyller 24. Så nu är det fix till kalas som gäller.

One response to “Julklapp som redan används

  • Lotta P

    Ohhh riktigt snäll måste du ha varit !! Här va de enda jag fick en disktrasa…hmmm undrar va de betyder på en skala egentligen =) Tur disktrasan var av riktigt fin design =) Baaaaara jag som har en sån =)

Kommentera

