Garnbollar

Förkylda idag igen, lite värre för mig idag än för barnen. Lovisa lade sig nu utan feber och Loke somnade på armstödet på soffan tidigare ikväll, utan feber. Lite snoriga… Värre för mamma, mig, finns det VAM (Vård Av Mamma)?

Inget spelande idag! Jag lyckades hålla det! Barnen har vart duktiga, det har blivit en film och Bolibompa har vart igång men lek har avlöst TV tittandet mer idag, än igår. Loke tog fram sitt Musse Pigg spel, vilket jag inte hann spela för jag hade Oriflame och Killebergs Tygbod att fixa med, men imorgon ska vi spela alla tre!

Vi började på garnbollar, jag gjorde nog mallarna ordentligt stora, men det är bra, då har vi något att jobba med i flera dagar. Lovisa har vart väldigt flitig hitintills, Loke gav upp rättså tidigt, få se om han vill mer imorgon.

Imorgon kommer förmiddagen att gå åt till att fixa inför katalogmötet i Växjö, med Oriflame. Jag och Camilla vill att det ska bli riktigt bra! Kolla gärna in min länk här till höger – JenJen’s Oriflame Har pysslat med den idag – för er som är Oriflamekonsulenter, det går att starta en likadan sida åt er själva med! Gratis!

Kommentera

