Underbara Maj välkommen!

Idag har det vart en vacker dag! Jag har till och med vågat att visa mina kritvita smalben, när jag har legat på knä och oljat in altanen. Nu är den klar för att kunna användas hela sommaren! Spetor och sprickor no more!

Veckohandlat klart, barnen var hemma hos mommo & moffa medans vi slet med tomburkar och annat som ska fixas. Vi bytte tomburkarna emot Triss, det blev 10 stycken… Ja vi har inte pantat på väldigt, väldigt länge. Nu kan vi snart parkera bilen i garaget igen hahaha. Fast det har ju förstås stått 4 pallar pellets också i garaget, inte bara tomburkar.

Ny jobbevecka framför oss, med nya tider och nya rutiner. Jag har just nu nollkoll på vad jag ska göra och köra men det ska nog gå bra. Det var inte så många nya gator och företag till mitt distrikt, fast måndagen kommer att ta sin tid, vi har ju reklamen med ju! Ja, det kan inte sägas annat än att det ska bli spännande (-;

Nu vankas det tacos med lite extra lyx, fetaost, soltorkade tomater och en härlig yoghurtmix med vitlök i. Näää magen kallar på mat!

Orkar vi att se Avatar ikväll? Den ska visst vara lång…

Kommentera

