KnitPro stickor och Regia garn – väntan inför jobb kan vara sämre

Oj då, det känns skumt… att sitta och vänta på att få börja att jobba. Fast dagen fylls med aktivitet ändå, ni vet; tvätt, pyssel med Lovisa och Loke och så lite finstickning. Jag har några Knitpro Strumpstickor och garn som till och med matchar till dem (-; Jag resignerade och började på höstens vantar, detta ska bli ett par torgvantar. Jag ska modifiera ett mönster så vi får se om det blir bra i slutet.

Vilka fina stickor det är! De var lite dyra men de var värda det, fler sådana kommer det att bli hos mig i alla fall!

Alpha och jag var en sväng ner till bokskogen igår, solen sken och vattnet gnistrade. Det blåste kallt förstås men det hindrade inte oss från att köra kontakt i skogen. Annars är hon värre än katterna när det gäller stickgarn och stickor – det här får hon inte göra med mina KnitPro!!!

Kommentera

