Opal Springs Valpträff i Brunnsvik – Skåne

Här är gänget!

Ett sånt härligt gäng – de verkar väldigt jämna och fina i kullen och med väldigt gott humör hela högen! Jag fick många vitsuddiga bilder med mig hem, för det var inte lätt att få bra kort i en sådan glad och farfylld hög med valpar. Alla valparna kom oxå, det var jättefint tycker jag. Elize – Alphas mamma och Valle – Alphas pappa var även där. Elize verkade ha ett gott öga åt Valle igen, fast Valle föredrog Lovisas matning med godis. Så fick jag ju ett fint kort tack vare henne då…

Elize till vänster och Valle till höger.

Tusen tack för en fin valpträff, Sofie med familj! Det här gör vi gärna igen!

Kvällen avslutades med en riktigt trevlig gatufest i goda grannars lag, så lyckat i år igen! Paryt höll på till midnatt, för mig och min familj, det fanns dem som drog ut på kvällen lite till har jag hört. Då sussade jag gott… halv sju var det ju dags för Alphas kisserunda, men idag fick jag lägga mig igen efteråt (-:

Nu väntar morsdagsmiddag hos mamma – härlig slö söndag blir det idag!

Kommentera

