Vart tog veckan vägen?!?

Loke och Alpha varvar ner tillsammans, efter en härlig sommardag. Bilden är tagen i tisdags – då sommaren kom till oss!

Vilken vecka! Först o främst, den bara försvann! Skrämmande, gissa om sommaren bara kommer att säga svisch – borta… Ja, det gäller att ta till vara på solen, värmen och de ljusa kvällarna. Och så gick jag och vrickade mig, duktigt illa, på postarundan. Det börjar att lägga sig men ajaj – vilken blodutgjutelse och svullnad jag har. Ja, vi får se hur det går under dagen, det är ju tur att vi kör automat på jobbet. Det var värre att ta sig hem, dagen jag stukade foten, jag kunde ej lyfta foten från gaspedalen, vilket gjorde att det blev riktigt snygga växlingar ehe.

Barnen går i shorts och kjol och njuter utav att det är sol och varmt.

I tisdags var jag med till Lovisas sjukgymnast i Växjö. Vilken duktig sjukgymnast!!! Toppen att vi fick hjälp av Hanneke, Lovisas sjukgymnast från Lunds Universitets sjukhus. Vi har verkligen fått massor med bra hjälp utav Hanneke under hela Lovisas uppväxt med sina PEVA fötter!

Nu blir det dagis vänner, sen jobb! Ikväll tror jag att jag ska hjälpa Liselott komma iordning i sin lägenhet, igår kunde jag inte hjälpa till att bära, men det gick ju som på en dans ändå. Pappa och Jonas var snabba och starka!

Kommentera

