Heldag i ett annat land

Gårdagen spenderades tillsammans med Lotta, Uffe, Max & Milo i Helsingör – vilket fint väder vi hade! Underbart!!! Vilket trevligt sällskap vi hade – toppenbra! Barnen var alldeles lagom spralliga oxå… De trivs så bra i varandras sällskap så det kan inte vara bättre.

Innan vi for över med båten stannade vi till i Helsingborg för att fika vid havet. Röd Pölse blev det på torget, sen gick vi gågade upp o gågade ner. Det var lagom med folk och det fläktade gott. Annars hade det nog vart väldigt för varmt! Barnen fick lite nya leksaker, godis och all uppmärksamhet de bara kan önska sig!

Alpha var helt slut efter en dag med kompisarna Tia och Fedra, Kattjäkeln LasseMajja och mommo & moffa! Kvällen blev tidig, Lovisa var så duktig, för hon vaknade med feber igår och hon klarade av dagen galant ändå. Mycket dricka hjälpte till bra.

Idag har jag börjat dagen med en cykeltur tillsammans med mamma & pappa, det slutade på 15 km, jag tror jag ska testa på mig en tur imorgon igen. Om jag kan sitta på cykelsadeln… vill säga…

Alvesta och Växjö idag…

Kommentera

