Fullt upp – i härligt solsken!

Solen skiner och alla dammråttorna syns inomhus, för att inte tala om de smutsiga fönsterna. Allt detta lades åt sidan för en tur i skogen med Alpha. Först rasta själen, sen ta det träliga (-:

Veckan som gick var kantad med sjuka barn och andra små bekymmer men dem har vi nu tagit oss igenom och ser fram emot en helt frisk vecka! Det har börjat bra – Jonas och jag har fått jobba idag, så blir det imorgon också, och på ons, tors och fredag med. (-:

Enda positiva med sjuka barn, jag hinner handarbeta lite. Lovisas Pippi tröja är på armstadiet, det går sakta framåt. Det ska bli så fint, så fint! Sockklubben har jag inte börjat på än och så köpte jag hem bomullstyg till en vårkjol till Lovisa. Det tyget ska jag fota snart, eller ännu hellre. Visa den söta kjolen när den blir klar!

Ha en fin Alla Hjärtans dag!

Kommentera

