Sällskap vid datorn också

image

Jo men, så att. Alltid finns det någon i min närhet, här hemma. Fabian sitter gärna och bevakar mig, även vid datorn.

Idag har det varit svalt, faktiskt för svalt. Jag saknar värmen (-: På min tur idag har jag fått önska en trevlig sommar, för det var min sista dag innan min semester. Jo, jag börjar inte förrän den 20:e juni, men så är det. Jag har inget mer på schemat, inte där i alla fall. Andra turer står på tur.

Börjat på klänningen till bröllopet, som är på lördag /-:

Imorgon Lund. Önska oss lycka till! Jag vet hur jag vill ha det, men det säger jag inte innan. Vi får se vad som sker…

Kommentera

