Sprakande halsduk

Den här gillade jag – färgerna och mönstret blev som jag såg det framför mig. Det är ju inte fel att det blir rätt (-:

Mönstret hittade jag i min julklapp och garnet är ett som har legat i lådan ett bra tag nu, självklart inhandlat från Killebergs Tygbod, en gång i tiden.

Nu har jag snart använt Ecobeauty från Oriflame i en vecka, jag är nöjd. Det är lite mer att jobba med när jag ska få in dagkrämen i huden men det tar jag gärna, för jag vet ju att jag matar min hud med nyttigheter.

One response to “Sprakande halsduk

  • minaguldkorn

    Jättenöjd med Ecobeauty, får jobba in dagkrämen en stund, men de gör som sagt inget. Massa nyttigheter och de är precis de ansiktet behöver.. Mums säger fejjan bara 😀

    Btw, skit snygga färger på halsduken 🙂

Kommentera

