Nu kan jag hålla mig för fniss

Jo, genomförkyld, röd under näsan, håret på ända och jag tror inte att min andedräkt är så sockersöt precis ( mega ont i halsen nämligen) Mmm, då ringer kommunen på och vill byta vattenmätare. Så där står jag,  värsta slitna mig i sliten t-shirt och hysteriska pyjamasbyxor – jag släppte in killen som fick jobbet gjort, jag vill inte ens veta vad han tänkte! (-:

Pigga upp bild – jag blir så glad när jag kommer in i Killebergs Tygbod, för att är så fint iordning, harmoniskt och alltid så inspirerande – så nu tänker jag på det istället!

Kommentera

