Nya Raggsockar – till mig!

image

Jo, jag ska börja på ett nytt projekt, igen 🙂 Lovisas halstub börjar att närma sig sitt slut och det är ju dumt att inte vara förberedd… Nytt garn, för mig – Ragg Soft mykt og slitestarkt. Det sista får det gärna vara för mig, eftersom mina hälar har en tendens att bli håliga 🙂 Detta finns i fysiska butiken, Killebergs Tygbod, och kanske, kanske i webbutiken efter helgen. Det beror på min tillgång med tid, svårt att få till det med jobb, familj och ett hus, i renoverings mode. Fast ett par timmar finns det nog, på söndag kanske?

One response to “Nya Raggsockar – till mig!

  • Camilla Ivarsson

    Ett härligt garn ser det ut som och perfekt när det byter färg allt eftersom man stickar. Det blir så läckert. Ser fram mot slutresultatet 🙂

Kommentera

