Härliga helg

Röda tulpaner

Vackert väder gör en glad!

Barnen har varit på simskola, vi har varit med. De är så duktiga! Lokes önskan, när han kommer frusen ut ur badet – jag vill ha en glass!

Jonas hittade ett fotostativ i sina gömmer, jag blev verkligen glad! Det är inte lätt att få bra bilder med lång slutartid. Nu kan jag öva o öva – gissa vad som har varit mitt motiv när jag har testat olika inställningar? Jo min fina, röda tulpanbukett som jag köpte när vi var på IKEA i fredags.

Barnen var på Småland, i fredags, med bästa vännen Liam och undertiden drog jag och Åsa runt på varuhuset, som ett par ligister som inte hade något att göra (-: Fast vi kom ju förstås ut med varsin påse, lite god fika i magen och ett riktigt glatt sinne.

Ikväll är det Melodifestivalen och Lovisa ser verkligen fram emot det!

2 responses to “Härliga helg

Kommentera

