Jahapp

Jag kan inte säga att jag ser fram emot denna nolla – men nu är denna nådd!

Tack för alla Grattis, Grattiskort och presenter. Jag drar ut på det lite mer, för i helgen blir det till att fira lite extra med släkt o vänner – det ser jag fram emot.

Så tänkte jag vad som jag gillade på 70-talet, vad kan representera mitt 1973? Jo, bilen jag vill ha stående i garaget, den som mamma & pappa hade på uppfarten i Killeberg, TaDa:

SAAB
Bild lånad från Internet, eftersom jag ju inte har en sådan här fining i garaget ju…

One response to “Jahapp

Kommentera

