Nu har jag landat

Lokes väst på Alpha
Lokes väst, som jag har stickat i Baby Wool från Schachenmayr smc, med ett mönster från Sticka flerfärgsstickning med lyfta maskor från 2Stickare. Loke valde färgerna själv och jag tänkte att det var lite udda, men det blev snyggt! Nu vägrar sonen min att visa västen på, så vi lånar Alpha.

Raggisar
Så har jag gjort ett par raggisar till mig själv, o lite grövre garn med Aloe Vera och Jojoba olja i, det värmer ju mina fötter kanon till vintern och vårdar dem samtidigt. Dock måste jag ändra mönstret lite, för de blir rättså stora med mitt vanliga raggsocksmönster. Nå, det ska väl inte bli omöjligt att få till det.

3 responses to “Nu har jag landat

Kommentera

