Full fart, utan tvekan!

Alpha full fart!
Här är en som flyger fram!

Det gör en annan med, känns som det är fullt upp just nu och det trivs jag verkligen med! Far och flyger Smauland runt, fast nu har jag landat hemma igen.

Födelsedagar i november, Loke fyller 7 år snart. Jisses, min lilla söta grabb börjar bli stor. Nå, så funkar det ju så det är bara att gilla läget. December runt hörnet, julklappar skall fixas, jag har en plan så jag känner mig lugn. Jobb kommer det att bli massor av, julkortens tid är på G.

Sticka, det har liksom kommit lite efter, gör några småsaker hit o dit men idag tror jag att jag ska börja på min kofta som jag har haft garn hemma till sedan, ja jag vet faktiskt inte sedan hur länge tillbaks )-: Så då är det nog dags tror jag.

Kommentera

